Social Icons

CAP DE NOSALTRES ÉS MÉS IMPORTANT QUE LA RESTA DE NOSALTRES.EL TOCAOUS DE SUECA

viernes, 7 de junio de 2013

RESUM DEL PLE.

 TITULO DE LA PELICULA¨ LA DEMOCRACIA HA MUERTO ¨
En un lugar cuyo nombre no quiero ni nombrar, todos los primeros jueves de mes( si era festivo el jueves siguiente), sus señorias se reunian en el salón de plenos de la casa consistorial para intentar arreglar los temas de pueblo antes era ciudad pero conforme vamos sera mas aldea  pues la palabra pueblo pronto desaparecera.
Por una parte estaba la Corporación Dermoestetica que sin hacer nada en el poder asentados estan, por otra los peperonis que no les llamaremos oposición.
Catroce puntos, pero ojo ni la mitat interesaba a Sueca solo propaganda de los tres partidos que nos gobiernan, cuatros puntos de bla,bla o com dice la Matoses Merkes ect,ect,algunos cambios de credito no sabes para que uno es claro se han acordado uno para arreglar algunas cosas del Colegio Carrasquer, los ¨maestros ¨ vuelven a acordarse del Colegio en ruinas.
El pago a un funcionario por que trabajaba todos los dias cinco minutos mas y por una sentencia judicial se le ha devuelto un pico.
El cementerio se queda como esta no se pusierón deacuerdo ni el equipo governante ni el equipo de adoracíon nuevo del pp.
Dos bla,bla,ect,ect de urbanismo.
Moción del partido Socialista sobre el famoso Samu , esta, no esta, se cumple ,no se cumple,la ilusionista dice que Dimas se extra limito en lo de la Samu la Matoses Merkes dice que es foto y quem iba teledirigido ,la regidora de sanidad no dijo ni mu, en fin solo sabemos que Samu hay efectivos a lo mejor no.
Mocíón sobre el trasvase Xuquer sobre la Ribera que se haga bien y que deben hacer.
Moción sobre la rebilitación del Pont de Fortaleny lo presenta nuestro queridisimo abrazafarolas de la cultura de la Bodega  explica la historia del mismo para decir que la diputacíon prometio reabilitarlo cuando se hiciera un nuevo puente ,en fi como dice un amigo este paio tiene una pata a  la boca(en setido literario claro) no vamos a decir que en una pregunta dijo que el mobilario esta ya en la rerebiblioteca y que en breva se abriara sin luz ¨mestre¨.
En el punto ultimo y catorce sobre que la Generalitat pague a las bandas de musica no parece muy bien la verdad.
Bueno todo esto en un Cuidad de 30000 habitantes como veis poca cosa y pocas cosas se hacen en ella.
Llega el Plato fuerte la intervencíón del publico el señor Alcade despues de un breve discurso dice que se ha decidido que se corte la emisión respaldado por todos los partidods politicos alli representados, y hasta qui llego la democracia y eso es to amigos,VIVA LA LIBERTAT DE EXPRESIÓN.

10 comentarios:

  1. Ni un comentari en 1 setmana?? Cuantes visites dies que tenies?? Eres la veu del poble que tots estan d'acord amb tu. Al meing el bufat que du l'altre blog algu que altre comenta, pero a tu....au cabota!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es veritat estarem en decadencia?, ostic un comentari i per a insultar boooooooooooo.,gracies per la teua aportacío.
      Páginas vistas hoy
      2
      Páginas vistas ayer
      25
      Páginas vistas en el último mes
      1.989
      Páginas vistas (historial completo)
      18.906
      No contar tus propias visitas

      Eliminar
  2. No entenc perqué el anonimo insulta a estes dos persones cuant demostra que es un gran fan de elles. Es descrubix ell mateix amb les seues paraules. Primer dixa clar el control que ejercis, ja que sap que en una semana no li han fet cap comentari a un de ells, señal de que es pasa el dia entrant i eixint. Me pareix que es molt dur diguenlos "bufat" i "cabota". A mi me dona igual els defectes que tinguen. En cauen be i prou. Al anonim dirli que si no li fan gracia, en no entrar problema solucionat, pero no insulte home. A mi com me agrada llegir lo que escriuen seguire entrant. I si el anonimo vol seguir fent el tonto això ja es problema seu.

    ResponderEliminar
  3. Homeeeee!!!!. Ja estava jo tirant de menys al nostre seguidor més incondicional. Trovaba a faltar els seus insults (ara sòc un bufat?. Sortossament ma mare no entra, doncs ella no ho sap), els seus menyspreus, la seua disconformitat amb la nostra opinió, la seua rancunia cap a nosaltres. Sols lamente una cosa i és l'adicció d'aquet xicon/a que no pot viure sense treure el nas per aqui. Veig que ho fa sovint i sé que sofreix llegint-nos. Però tot té solució i el seu seguiment incondicional cap a nosaltres sols pot acabar d'una manera. I és en una ferma i sinzera amistat. Per la nostra banda no hi ha cap entrebanc. Sols resta que el senyor anònim done el primer pas. L'esperem amb el braços oberts. Oi que si, tocaous?

    ResponderEliminar
  4. Jajajaja lo de bufat no es per tu Cento!! No home, tu eres de tallaet. Hi ha que pensar un poc home!! Qui penseu que es un bufat que du "l'altre blog"??

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Mos tens enamorats la veritat,ara resulta que Cento i jo entrem tots els dies per vore si fiques algo, que romantic.

      Eliminar
  5. Deixant de banda baralles personal, que no m'interesen, cal reconeixer que una ciutat com Sueca, capital de comarca i amb 30.000 habitants, té molt poca activitat si tenim en compter els temes que es debateixen al ple. La ciutat de l'arrós sembla un poble xicotet, molt limitat i on l'anodisme i l'inmobilisme és el més destacat. Perqué no proveu a donar-li vitamines als regidors a veure si els estimuleu i es posen a treballar en coses que acaben repecutint en benefici del poble?. Com a minim que es guanyen el sou. No sols d'inaguracions, cloendes i lliurament de trofeus viu l'home. I aixe poble sembla que no hi ha res més.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si estimat Anonim es veritat fets pocs pero fotos prou.

      Eliminar
  6. Jejeje. Que bé ens coneguem, sr. anònimo!!!! Fins i tot sabem els gusts de cadascú. Tú saps que a mi m'agrada el tallaet i jo sé que a tú t'agrada l'aigua. Ara bé, el que m'agradaria de veres, sr. anónimo, es que ens feres reflexions més profundes, doncs estic segur que si et deixares de conyes i et posares seriós tendries coses interessants a dir. Prova i veuras!!!

    ResponderEliminar

Gracies per el teu comentar!!!